Konsikvensen av min egen övertalning

Vaknar upp och känner mig genast rätt deppig. Det blåser ute idag, eller nä, det stormar ute idag med inslag av regn. Tycker det är det vädret vi haft en längre period nu. Så återigen, where tha fuck is the sun??? Kan med all säkerhet säga att det inte blir någon promenad till jobbet idag, det blir bilen, igen.

Trött, ja, det blir man när man inte somnar i tid, som jag. Söndagarna är jobbiga för man vill inte gå och lägga sig. Igår kl 23 övertalade jag mg själv att det är ok att vara vaken, bara man ligger i sängen. Då vilar man ju iaf kroppen. Min mamma sa alltid det när jag var liten och inte kunde sova, det sitter vist i =) Iaf  så började jag läsa en bok. Jag skulle bara läsa ett kapitell, inte mer. Mmm, tydligen så kände inte jag mig själv igår, för när klarade jag av det sist? Somnar tillslut, efter lite övertalning från min ena hjärnhalva till den andra. Vaknar med ett ryck, tror jag har försovit mig men kl är bara fyra på morgonen. Efter det somnar jag inte riktigt om igen, tröttheten är ett faktum. Det här kommer bli en lång dag.

 

 

Kommentera

