Mina tankar om frukt

Jag är hungrig, så hungrig. Det känns som att min mage snart fräter hål på sig själv. Hur ska jag kunna stå ut en hel timma till? Jag vet faktiskt inte om det går. Jag kommer snart börja äta på pennorna och sudden. Om jag ändå hade en liten frukt, men det är ju jag, jag har ju aldrig frukt. Jag tillhör dom som någon gång ibland är duktig och köper hem frukt, för att låta den stå och bli gammal. Jag gillar helt enkelt inte att äta frukt! Bananer går bra, äpplen är bara jobbiga. Först så måste man skala dom för att förhindra att skalet fastnar mellan tänderna, och sedan är dom så jobbiga att tugga. Apelsiner måste man oxå skala, vilket brukar resultera att jag får små sår under naglarna. Meloner är för stora. Vindruvor är tråkiga. Och allt annat är ointressant eller för dyrt. Så, thats why i dont eat fruit!

Kommentera

