Skräcknatt

Men shit vilken jobbig natt jag har haft. Har vaknat flera gånger av att jag drömt samma vidriga mardröm. En vansinnig massmördare som jagat mig. Han hade svarta kläder med svart slokhatt och ett ärrigt och missbildat ansikte. Påminde om han i Terror på Elm Street. Spelade fan ingen roll vart jag försökte gömma mig så hittade han mig. När kl ringde 05:30 var jag totalt färdig, somnade om till 06:15. Sedan var jag tvungen att duscha, helt genom svettig. Inte så konstigt med tanke på att jag sprungit för mitt liv hela natten!

Kommentera

