Jag fortsätter vara duktig =D

Jag fortsätter mitt nya duktiga, nyttiga liv. Har slappat nu fredag och lördag, men i dag körde jag igång igen. Det blev en springtur uppe vid Spikbodarna, sedan hämtade jag upp Kompis för att svettas ytterliggare lite i solariet. Ett råd från mig till er, åk inte och sola direkt efter en springtur! Jag tror aldrig att jag svettats så mycket, någonsin. Det var helt vansinnigt sjukt, efter halva soltiden var jag tvungen och kliva ur för att torka bort havet som jag simmade i.  Nu har jag precis ätit en sallad framför tv´n. Känns som det kommer bli tidig kväll, ögonen är trötta.

Kommentera

