God Morgon Världen

Sista arbetsdagen sedan börjar semestern =) Man kan väll egentligen  säga att jag redan börjat min semester på deltid då jag jobbar halvtid den här veckan. Har komp timmar som jag måste bli av med, så det fick bli halvdagar hela veckan. Fast lite bittert känns det när jag egentligen skulle haft semester hela den här vecka. Men mitt beslut, och planen är att utnyttja semesterdagarna som blir kvar till hösten istället.

Semestern ska invigas med midsommarfirande med systers familj och lite andra goa människor. Det kommer bli toppen. Jag firar näsan alltid midsommar med syster, har liksom blivit lite av en tradition.

Nä, nu har  jag vaknat, nu ska jag ut och avverka morgonpromenaden. Hade hoppats att jag skulle vakna i en solig värld med klarblå himmel idag. Ja, jag ska inte klaga, jag kan ju se himmelen mellan molnen, så. Jag bor ju trots allt i Jämtland, If You Know What I Mean 😉

 

 

Kommentera

