Besegrad av tröttheten

Tisdagen tog slut på mig, shit vad trött jag är, helt slut i kroppen och skallen. Allt har flutit på bra på jobbet, men det tar ändå tid att komma in i allt igen efter en ledighet.  När jag kom hem kl 16 så ramlade jag ner i soffan. Efter en stund börjar magen kurra, -Neeeej, jag har ingen mat, och orkar inte ta mig ner till affären, dit det för övrigt tar hela TVÅ minuter att gå till. Pajen från igår får bli tisdagens fin middag =) Jag vet, dum idé. Jag är redan trött, och kommer bara bli ännu tröttare för att jag inte får i mig någon energi. Men gott var det =)

Kommentera

