Morgonstund har trötta ögon

God Morgon Världen =)

Vilken natt, sista gången jag kollade på kl visade den 03,00. Jag har varit vaken nästan hela natten, inte ens varit lite trött, men det kan jag lova att jag var när jag vaknade när alarmet gick kl 05,40. Eftersom jag nu äter Citodon mot värken så var jag helt säker på att jag skulle slockna innan jag lagt huvudet på kudden, starkare värktabletter brukar ha den inverkan på mig. Men av någon konstig anledning så gav det motsatt verkan igår kväll.
Nu ska jag halsa i mig mitt morgonkaffe så jag är pigg och glad när Kompis kommer och hämtar mig snart. Mot jobbet! Hoppas alla får en bra dag =)

Kommentera

