Slut för idag, tack för idag =)

Så var det söndagskväll och slut på helgen. Jag är trött och sliten men har haft en kanon helg. Ikväll har jag softat i soffan, kollat på en film till och svullat godis. I morgon är det jobb igen, och så börjar kursen som jag ska läsa kvällstid på distans. Måste ner och köpa boken som jag måste ha till den oxå, 500 :- kostar den =( Men det är det nog värt, och det är ju bara en bok som jag behöver. Nu kryper jag ner under täcket med min älskade VAIO och lyssnar på när regnet smattrar mot fönsterrutan, mys!

One thought on “Slut för idag, tack för idag =)

  1. […] det var den filmen som jag nämnde i gårdagens blogginlägg. Den handlar om internetmobbning, en tonnårstjej som blir utsatt för systimatisa trakkaserier via […]

Kommentera

