Enkel mattematik

Min kvällsunderhållning är nu officiellt min, köpt för egentjänade pengar. Hoppas att den leder till en löneförhöjning senare, så har jag licksom tjänat in den. Kostar ca 500:- i handel, jag köpte för 300:-, tjänat 200 redan där 😉 Blocket äger! Så om jag är riktigt rädd om den, så kanske jag kan sälja den sen när jag är klar med den. Lyckas jag sälja den för 200:-, och jag får löneförhöjningen så blir det +-0 =) Fan, jag kan ju till och med gå pluss på det här ju. Lovely ❤

 

Kommentera

