I´m A Bitch, and Life´s A Bitch

Förlåt, förlåt, förlåt! Undrar om det hjälper, knappast troligt, jag är nog rätt rökt! I´m sutch a bitch, mmm, för det kan jag vara när jag vill, eller när någon förtjänar det. Varför ska jag vara något annat, vissa förtjänar faktiskt att få lite skit tillbaka när de ger skit. Varför säger jag förlåt? Jo, man kan väll säga att jag och han däruppe inte alltid verkar dela samma åsikter. Ja, jag pratar om den så kallade Gud, och nej, jag är inte kristen! Jag har börjat se mönstret, när bitchen i mig råkar krypa fram så brukar oturen infinna sig rätt omgående. Så, jag testar med att titta upp och säga förlåt när min touretts gett sig till känna. Dessvärre fungerar det inte så bra, bad things happens to me anyway! Men….så kan det va, och det e fan värt det ibland! =)

Kommentera

