Panik

I morse vaknade jag av mig själv och kände mig riktigt pigg. Låg en stund och försökte somna om, men kunde inte. Tänkte att det är väll lika bra att kliva upp då, även fast inte klockan ringt än. Tar upp telefonen för att kolla vad kl är. Blir arg när inte den fungerar, dött batteri. Det går några sekunder till innan det slår mig, om det är strömtorsk i telefonen så fungerar ju inte larmet! Fuck oxå! Hoppar upp ur sängen och springer in i köket för att kolla vad kl är. Paniken blev rätt stor när jag ser att kl är 08:30, och jag börjar jobba 07:00.
Men jag e utvilad iaf, det e ju positivt 🙂

Kommentera

