Min Lördag så långt

Så vaknade kl 11:30 av att jag fick mess från pappa om att dom skulle vara hos systersonen kl 12 på födelsedagsfika. Bakis och skakis tog jag mig upp ur sängen, kastade på mig lite kläder och tog cykeln till syster. Inte att rekomendera att cykla i uppförsbacke dagen efter, men jag har ju bara mig själv att skylla. Kaffe, smörgåstårta och blåbärstårta, sen var jag ju nästan människa igen. Nu har jag städat lägenheten, och plockat undan. Får se vad kvällen har att erbjuda, kanske lite tjejsnack med bästa M? Ja, låter ju inte som en helt dum idé =) Det enda jag vet med säkerhet är att jag inte ska förtära alkohol!!

Kommentera

