Dags att använda hjärncellerna

Och där kom den första käftsmällen när det gäller pluggandet! Hittills har jag suttit och tyckt att allt är lugnt, det e ju enkelt, inga problem lixom. Ända tills idag. Har fått den första insändningsuppgiften i kursen Administration A, och jag tappade direkt lusten att fortsätta. Jag ska välja ut ett offentligt företag som ger service, och ett privat, helst tillverkande företag. Jag ska bla göra en analys av hemsidor samt hur servicen fungerar, lyfta upp de brister jag hittar, ta kontakt med företagen och ifrågasätta varför dessa brister finns och hur de kan förbättra sig. Sedan ska jag jämföra dessa två.

Men allvarligt, hur skoj lät det? Jag kan tänka ut en miljard saker som är roligare att göra än det jag nu måste göra. Men det är bara att ta sig i kragen och göra det, och hoppas på att jag får ut något av det. So, wish me luck!

Kommentera

