Still going strong!

Så nu har jag varit utan snus sedan i lördags morse, men jag säger inte att det vart enkelt! Shit vad jag har varit skev mellan varven, tuggar tuggummi så jag snart har fått förslitningsskader på käkarna och har börjat ta långa promenader på kvällarna.

Hoppas verkligen att det värsta suget släpper snart, gärna typ nu.

Igår visade det sig att min kontorssambo oxå försöker sluta snusa. Hon hade små nikotintabletter som man kan lägga under läppen och inbilla sig själv att det är snus. Ja, det kändes lite skumt till en början med ett Ipren liknande piller under läppen, men vande mig snabbt. Efter ett tag kom jag på att jag skulle testa suga på den istället. Efter en timma under läppen var tabletten rätt mjuk, och det är rätt svårt att inte tugga och svälja något mjukt som befinner sig i munnen. Så, det var exakt vad jag gjorde.

Mitt tips till er, tugga och svälj aldrig en nikotintablett, just saying! Det gör ont.

Kommentera

