Händig kvinna reder sig själv

Japp, då har jag gjort åtta timmars betalt arbete, och en timmas gratis däckbyte åt mig själv. Inte för att skryta, men jag är en sådan där händig kvinna som byter mina egna däck, med en sådan där maskin som låter aphögt. Ok, lite hjälp fick jag med att lyfta av ena däcket som tydligen hade bestämt sig för att det inte ville bli byt, men det räknas inte, så jag har gjort det helt på egen hand =) Tycker det är rätt skoj oxå, att få bli lite lortig om händerna, eller ja, jag hade ju handskar på mig men ni fattar vad jag menar. Så nu är jag säker på vägarna framöver, ingen behöver vara rädd! Och motkommentarer på att ingen behöver vara rädd undanbedes! Jag vet vad du tänkte där sirru 😉

Nu har jag gjort mig förtjänt av en timmas horisontellt läge i soffan innan det är dags för den dagliga kvällspromenaden.

Taggad , , ,

Kommentera

