Karma

Idag har varit en riktig skit dag, helt utan anledning. Allt har gått bra och så men det är något som stör. Det kryper och pirrar efter hela ryggraden på mig, och så känner jag så fort som det är något som irriterar mig riktigt mycket. Och ja, det är så, jag är riktigt irriterad och besviken faktiskt, men över vad tänker jag inte ta upp här. Men jag kan väll säga så mycket som att Karma, she´s a bitch, and what gous around comes around! Så jag lutar mig tillbaka och ser på när hon gör sitt jobb, för det kommer hon göra förr eller senare.

 

Taggad , ,

Kommentera

