På en fredag, seriöst?!

Här kommer man hem, kastar sig i soffan och ska börja tokplugga då uppgiften ska vara klar ikväll, stressad och trött. Vad tror ni händer, jo grannarna ovanför bestämmer sig för att möblera om. Det släpas saker efter golvet, det dunsar och smäller. Hur f*n ska jag kunna konsentrera mig i detta oliv? Det blir hörlurar och musik, det är ju i alla fall inget som ger ifrån sig så plötsliga ljud att jag riskerar tappa datan i golvet. Och JA, jag är aningens bitter just nu. Nä, men om grannen brevid skulle bestämma sig för att spela lite slagerdänga på hög volym oxå. Vad är det med denna fredag, varför är inte folk på after work som normala människor? Varför har jag skjutit upp denna uppgift så jag sitter hemma här på en fredag, det kanske är den riktiga frågan!?

Taggad , , ,

Kommentera

