Mot alla odds

För ca två månader sedan fick jag en skoluppgift som nästan fick mig att hoppa av lika fort som jag hoppade på. Det enda som for genom mitt huvud var -Det här klarar jag aldrig! Jag bestämde mig för att göra ett försök, det värsta som kunde hända var ju trots allt bara ett dåligt betyg. Idag fick jag tillbaka svaret på den, and guess what: –I Nailed It !!!!!  =)

Så jäkla stolt över mig själv nu, sänt in två uppgifter nu och båda har kommit tillbaka märkta med A. Hoppas nu att jag gör lika bra ifrån mig på resterande oxå. Fast om jag inte gör det så kommer jag ändå vara nöjd, hade aldrig räknat med detta. Nu har jag hittat ny motivation att fortsätta, fast jag är trött och sliten. Jag jobbar hela dagarna,  och sen åker jag hem och kastar ner mig i sängen med mina böcker och min VAIO och pluggar. Varannan dag trycker jag in ett pass på gymmet, och övriga kvällar försöker jag ta en promenad. Ufh, men det kommer löna sig en dag =)

 

Kommentera

