Monika tipsar

Om du är intreserad av andlig utveckling, massage eller färghoroskop tycker jag att du ska kolla in sidan Totum. Företaget drivs av ingen mindre än min syster Marie och hennes Anders. Dom erbjuder även konsultationer via tarotkort. Och av egen erfarenhet kan jag säga att min syster är grym på det. Tyvärr driver de sin verksamhet på Öland, men jag ska kolla om dom gör konsultationer via telefon, om någon skulle vara intresserad. Så jag återkommer med mer info så fort jag vet!

 

Taggad ,

Kommentera

