3 till 4 = ökning

big legsIdag har varit en bra dag, trots att det är en jobbig period på jobbet. Lade ju om kosten för några veckor sedan, och det har gjort mig till en trött och grinig bitch. Nu känner jag att kroppen har börjat vänja sig, jag känner mig lite piggare om dagarna men är fortfarande trött på kvällarna. From den här veckan ökar jag på träningen oxå, går från tre pass i veckan till fyra pass i veckan. Idag testade jag att köra ett benpass på lunchen, det gick kanon, hann precis på en timma men då blev det flytande lunch i form av måltidsersättning. Det känns som jag har all rätt att känna mig lite trött just nu! Blir tidig kväll, imorgon är det fredag =)

Taggad

Kommentera

