Fortsättning följer

Så, som jag skrev i tidigare inlägg ikväll så vart jag rätt sugen på mackor med varm Oboý. Eftersom jag varken hade smör eller mjölk till Oboýen så fick jag komma på något annat att stoppa ner i min hungriga mage. Det blev stekt ägg med lite ost på en mjukstut, mammas hembakta! Det var vansinnigt gott, förmodligen inte för att det egentligen var så gott, mest för att jag var hungrig. Fast nu menade jag inte att brödet inte var gott, min mamma bakar kanske världens godaste mjukstutar. Mammas mjukstut till varm Oboý, det mina vänner är äkta kärlek en vinterkväll som denna ♥ Min mamma kan verkligen konsten att baka bröd, det kan jag lova. Spelar ingen roll vad för bröd hon bakar så smakar det himmelskt gott!

Hoppas att du läser detta Mamma, och förstår hinten jag försöker ge dig. Vet att du bakat idag 😉

Taggad , ,

Kommentera

