Lite död, på ett bra sätt

Nyss hemkommen efter ett vidrigt träningspass på ca 90 min. Idag blev det så att jag körde rygg och bröst, (och mage, men det lägger jag in på varje pass), inte riktigt det som var planen, men så blev det. Men nu känner jag mig riktigt nöjd, dödligt trött men det var det värt. Nu kan jag med gott samvete gotta ner mig i soffan resten av kvällen. Nästa pass kanske blir på lunchen på fredag, har inte riktigt bestämt mig än. Det enda jag vet säkert är att jag kommer att sova lika hårt som en björn i mitten av december!

Taggad , , ,

Kommentera

