Ensamhet och ledsamhet

Nästan nyss kommit hem efter att ha haft myseftermiddag med mamsen. Vi har fikat, pratat och shoppat. Jag skulle inte köpa något åt mig själv, men det slutade med tre tröjor. Har varit och hämtat två paket fyllda med julklappar oxå, och köpt julpapper att slå in dem med. Nu när jag kom hem så hamnade jag i soffan, och helt plötsligt känner jag mig ensammast i hela världen. Men samtidigt så är jag trött och less, och vill inte se en människa, märklig kombination. Skulle behöva lite choklad tror jag, det skulle nog muntra upp mig, men jag orkar inte gå på affären. Så jag tänker ligga kvar i den här soffan och tycka synd om mig själv hela kvällen!

Taggad , , , ,

Kommentera

