Tisdag morgon

Vaknar kl tre av att det känns som min urinblåsa håller på att explodera. Går upp på toa och tänker att det kommer bli sååå skönt att somna om igen, så trött. Ja, men det kunde ju jag drömma om. Som knivar när jag kissar, och efteråt känns den lika full ändå. Urinvägsinfektion, välkommen. Försöker somna om men det är totalt omöjligt när det känns som man håller på att pinka på sig. Så nu har jag roat mig med att spela FB-spel, kollat på Tunnelbanan, fixat håret och druckit kaffe. Nu blir det att sminka sig och klä sig, börjar jobba kl 7. Kan inte påstå att jag känner mig stressad, haha. Kommer bli en lång dag idag!

Kommentera

