Kyla, choklad och romantik

Ok, idag hade jag dator på jobbet igen så jag är äntligen igång igen. I morse bäddade jag ner min älskade VAIO i en halsduk och lade ner i väskan, framförhållning på fall om datorerna på jobbet fortfarande skulle visa sig vara i strejk. Men så klart att de funkade, bara för att jag traskade ute i -26 med min baby. Haha, fast jag är inte bitter över det, bara glad att saker rullar på igen. Nu ligger jag och njuter av att det är fredag, och att jag inte behöver vara någon annan stans än hemma. Men det är kallt även inne idag, på jobbet, här hemma, har huttrat och skakat hela dagen. Nu ligger jag i soffan fullt påklädd, dubbla täcken och en filt på det, tröstäter choklad och kollar film, romantisk komedi, så klart ♥

Kommentera

