Helt plötsligt händer det

Ok, jag e en sån där Facebook beroende tjej. Jag kollar statusar var och varannan minut, i tid och otid, alltid nyfiken på vad som händer. Men så idag, helt plötsligt kommer jag på att jag ska avsluta mitt konto. Jag går in på min sida och bara inaktiverar kontot, bara så där. Och jag trodde väll aldrig att jag skulle säga det, men det kändes riktigt skönt! Jaja, men vi får väll se hur länge det håller i sig, imorgon kanske jag har aktiverat det igen 😉 Jag kanske blir lite mer Insta istället?

Taggad , , ,

Kommentera

