Kort uppdatering och en bekännelse

Jag har haft total bloggtorka en period. Det är inte det att det inte händer något, det händer massvis med saker men jag har valt att hålla det privat. Det är både roliga, härliga, underbara saker och saker som gör mig ledsen och arg. Vissa händelser har gjort mig riktigt förbannad, eller snarare har personen som var orsaken till händelsen gjort mig förbannad, händelsen gjorde mig ledsen. Ni som känner mig väl vet vad det är jag syftar på nu! Jag skulle vilja veta hur somliga fungerar, vill veta hur man kan bli så egoistisk att man gör allt för att få världen att kretsa runt ens egna person. Nu blir ni nyfikna, men ni kommer inte att få veta mer, tyvärr!

För övrigt så är det forum  helgen, men jag beter mig äckligt vuxet genom att både hålla mig hemma och vara nykter. Men till alla er som är där, hoppas ni har skoj! Jag är faktiskt inte avundsjuk, helt ärligt, rätt nöjd med tillvaron ändå. Måste erkänna en pinsam sak, jag är forumoskuld, aldrig vart där. Jag har inte en aning om vad det är jag missar. Hade jag vetat det hade det kanske vart annorlunda!?

 

Taggad , ,

Kommentera

