Så kan det gå, när inte hjärnan e på

Dagen börjar med stress, snoozar lite för länge, och inser när jag ska klä på mig att jag inte hängde upp tvätten som jag tvättat igår. Hur kom jag på det då? Jo jag hade typ inga byxor att sätta på mig. Hittade tillslut ett par rena, bortglömda jeans, så jag går inte med rumpan bar 😉 Jaja, iaf så blev det lite stressigt. Jag skyndar mig till jobbet, sätter mig vid datan och ska logga in, då kommer jag på att de bytte lösenord till mitt inlogg igår. Jag tänkte igår att jag skulle skriva upp det nya så jag inte glömde det, mmm för det gjorde jag ju…..inte. Så nu sitter jag här och har typ 40 minuter tillgodo innan suporten börjar jobba som kan ge mig ett nytt. Underbar start på en fredag!

Kommentera

