Någon som har en diagnos till mina symtom?

Igår på förmiddagen började jag få ont på huden under vänster armhåla, det kändes som det brann i huden där bh´n satt. Vid kl 16 hade jag ont överhuden på  hela bröstet, och inuti, alltså inte längre bara på huden. Det fortsatte att sprida sig bak mot ryggen. Jag tänkte att det skulle gå över med lite sömn, men så fel jag hade! När jag vaknade idag så visste jag inte riktigt vart jag skulle ta vägen, tårarna var nära att komma när jag skulle försöka ta mig ur sängen. Men tjurig som jag är så skulle jag såklart upp och iväg på jobbet, jag tänkte -Kan väl lika gärna sitta där och ha ont som att ligga hemma och ha ont!

Under dagen så har det bara blivit värre och värre. Smärtan sitter i höjd med bröstet, både fram och bak, men bara på höger sida, och det känns som om jag har bränt huden rejält på vissa ställen. Smärtan är där hela tiden, men ibland så blir den värre. Ibland gör det ondare när jag andas, men det är ju som lite vanskligt att sluta med det så….

Någon som tror sig veta vad det kan vara?

Jag tänker såhär, blir det inte bättre tills i morgon så får jag prova ringa 117 och rådfråga. Så typiskt att det ska bli någon sån här skit just den här helgen =(

Kommentera

