Truly great friends are hard to find, difficult to leave & impossible to forgett

För många år sedan så skapade jag väldigt speciella band med en person, Sådana band som inte går att klippa av, oavsett vad som händer i livet. Vi fanns där för varandra, tillsammans skulle vi överleva alla de hinder som livet ställde i våran väg. Vi visste allt om varandra, allt det som inga andra visste om. Men med åren hände något, vi började försöka övervinna lvets hinder på egen hand. Bandet fanns kvar, men vi tappade ändarna, bandet flög runt med vinden. Igår landade det och förde oss åter samman, starkare än någonsin. Den här gången kommer jag hålla hårt i min ände, och jag vet att du kommer att göra samma sak. Tillsammans har vi gått igenom mycket, vi har gråtit floder, vi har skrattat mer än vad jag ibland trodde var möjligt, vi har sjungit och vi har sett rävar i rondeller 😉 Och vi kommer säkerligen att dela flera tårar och flera skratt, och skapa nya knasiga minnen. Jag älskar dig, och är så tacksam att vi är tillbaka där vi en gång startade! ♥

Kommentera

