It’s a wonderful day, The night fades away, See the sunrise in the sky, It’s a wonderful day, Wake up don’t stay,Spread your wings and fly away

Det verkar som det är fortsatt tisdag i min värld idag! Vilken morgon… Kunde inte somna igår, och klockan ringde kl fem imorse, var en ganska trött tjej kan jag lova. Upp och iväg till tågstationen för hämtning av extra ordinärt klantig person 😉 Haha, först missar man tåget för att man sover, sedan sover man på tåget så man nästan missar sin station. Tur att jag hittade en trevlig och snäll tågvärd som hjälpte mig att hitta och väcka person. Ber om ursäkt till övriga resenärer som skulle åka vidare att ni fick rulla några minuter senare än beräknat. Haha, måste skratta lite, för några år sedan så lyckades jag övertala en anställd på flyget  att hålla ett plan åt mig, och nu lyckas jag hålla kvar ett  tåg,  tyder på bra övertalningsförmåga och mycket charm?

Efter X antal koppar kaffe anländer jag till jobbet där mina problemlösningskunskaper genast sätts på prov. Vilken underbar dag!

Taggad , ,

2 thoughts on “It’s a wonderful day, The night fades away, See the sunrise in the sky, It’s a wonderful day, Wake up don’t stay,Spread your wings and fly away

  1. Anna Nilsson skriver:

    Ey babe – vad måste man göra för att få lösen till de låsta inläggen? =)

Kommentera

