I want to know, have you ever seen the rain Comin down on a sunny day

Regn, regn, regn och så lite mera regn. JAG- DRUNKNAR -SNART! Regn är ok om man vill ligga och mysa med film, eller läsa en bok och lyssna på smattret, det är avslappnande. Det är inte ok de
babes dagar man är tvungen att gå ut. INTE OK! Klart.se lovar sol i morgon, jag hoppas att de håller det för mina vindrutetorkare är trasiga och ger ifrån sig ett skrikande, gnisslande, pinsamt ljud när de vevar över rutan.

Parentes: Ja, jag ska byta dom, jag vet hur man gör, jag har bara en del saker som jag gör istället för det, roligare saker, ok!?

Åter till prognosen, sol i morgon, regn på lördag och sol på söndag. Jag vill ha sol på söndag för jag
tänker bikini, trevligt sällskap och gyllenbrun hud  =)

 

 

 

 

 

Taggad , , ,

Kommentera

