So wake me up when it’s all over When I’m wiser and I’m older All this time I was finding myself And I didn’t know I was lost

Berg-och dalbana, så går livet. Upp och ner, fram och tillbaka, rycker lite hit och lite dit. Just nu är jag lycklig, mitt liv är på väg åt rätt håll. Jag har nästan allt jag önskar, fina vänner, ett hem och …..♥

Jag I LOVE TRANCEär nöjd helt enkelt. Mötte en gammal bekant i fredags, vi pratade lite gamla minnen och ja,  det lutar åt att det kanske blir en trance kryss snart (igen)  =)  Älskar dessa kryssningar, totaly crazy. Sköna toner, vackra människor och underbara kläder. På tiden att trance kläderna får komma fram ur garderoben igen 😉 Jag pratar benmuffar, korta kjolar, näthandskar och maskar. Älskvärt!

 

 

 

 

 

 

r. Jag – vill- åka – NU!

 

 

Kommentera

