We don’t have too much time here, and time it travels far too fast! We’re not too far we’re too near, before they take it from our hands!

En vecka kvar av semester, och den tänker jag göra minnesvärd. Hittills har jag haft tre underbara veckor! Den började kanske lite knakigt och stökig, men den ordnade upp sig rätt jävla bra! Man ska aldrig ge upp på livet när det strular till sig, man ska bara vända andra kinden till, skratta och hålla huvudet högre än man någonsin tidigare gjort. Saker och ting kan hända, och det kan hända snabbare än vad man hade räknat med…..

Jag har träffat en massa nya, underbara människor under dessa veckor ♥

I morgon tar jag en liten roadtrip till Strömsund för att hälsa på kanske världens bästa oäkting till kusin 😉 Så glad att jag har dig!

life only

 

 

 

hjärtan

One thought on “We don’t have too much time here, and time it travels far too fast! We’re not too far we’re too near, before they take it from our hands!

  1. ulli skriver:

    Å jag är glad att jag har dig! ❤

Kommentera

