The greatest time we’ve ever had It’s crazy now just looking back You never know where life’s gonna go

Sista kvällen på semestern, i morgon blir det jobb igen. Tidiga mornar, högt koffeinintag, skrivbord, data, papper, ansvar….. Tycker jag har haft det rätt bra under dom här fyra veckorna, varför inte bara fortsätta? Nä, det klart, allt roligt har ett slut, varför är fortfarande oklart….

Igår tog jag och mötte upp kusin i Hammerdal, var ju Joelmässan. Jag kan, med handen på hjärtat, säga att jag aldrig, och jag menar verkligen aldrig har skrattat så mycket under en och samma kväll. Det var helt sjukt roligt!!! Härliga människor, galna situationer, härliga känslor….

De sista två helgerna på min semester måste jag nog säga har varit lite magiska, så det känns faktiskt helt ok att börja jobba igen. Jag har haft en semester värd att minnas ♥

 

Ibland händer de mest underbara sakerna när man förväntar sig dom minst, och kanske när man behöver dem som mest. Ibland  är det som att världen vill visa att man inte ska ge upp, att man inte får glömma allt det vackra som faktiskt finns, även om det kanske känns långt borta ibland.

Kommentera

