If you find yourselfe in a hole, the first thing to do is stop digging.

Dagen började som vilken tisdag som helst, med andra ord, den började på värsta tänkbara sätt. Det börjar med att larmet går, kl 05:20. Jag var då rätt säker på att jag hade varit död några timmar, och precis blivit återupplivat, mot min vilja. Fumlar mig ut i köket, måste ha kaffe, inser att jag inte har köpt mjölk, och det är lika med magkatarr så det är inte ett alternativ att dricka det svart. Öppnar snusdosan, tom. Tittar ut, regn och dimma. Jag ville bara krypa ner i sängen igen, dra täcket över huvudet och aldrig mera stiga upp! Jag hatar tisdagar! Tack och lov så vände det, och dagen slutade betydligt bättre än den började, kanske för att jag vägrade låta den bli en dålig dag!

Nu har jag precis kommit in efter en timmas promenad och 20 minuter i solariet. Renbäddad säng och nyduschad tjej, borde vara omöjligt att inte sova gott inatt!

 

i hate tusdays

 

 

Kommentera

