Today I don’t feel like doing anything I just wanna lay in my bed

Alltså, det här med att börja jobba efter fyra veckors total ledighet, det e fan ansträngande. Hjärnan känner sig utvilad, men den går lite segt tycker jag, inte alls lika rapp som den brukar vara. Men den har väll inte ställt in sig i rätt mode än, det kommer. Dessutom verkar den bara klara av sex timmars sleepeffektivt tänkande för straxt efter lunch så kollapsar den. Den slutar totalt att fungera och energin lyser med sin frånvaro, trots nyttig mat. När jag väl är hemma straxt efter kl 16 så e jag en zombie, och alla måsten blir saker jag enkelt skjuter upp till morgondagen. Vilket resulterar i att jag idag, torsdag, har rätt jäkla många måsten, som jag nu väljer att skjuta upp till på måndag, bara för att jag kan. Och för att jag absolut inte har tid att göra dem i helgen!

Det enda måste jag har gjort idag var att tvätta kläder och färga håret på kanske världens bästa kompis. Nu överväger jag att köra en repris av tisdagen, innebär att tvinga med mig själv ut på en promenad, sola, duscha och sedan runda av med att självdö i sängen. Eller så kör jag på det sistnämnda direkt, mest lockande i nuläget!

Kommentera

